Perşembe 18.02.2016

Hasılat PFDK'ya

Antalyaspor- Fenerbahçe maçındaki hasılat rekor getirdi ama beklenenin altında kaldı. 350 bin liralık hasılat aynı miktarda ceza kesen PFDK'ya gitti

Antalyaspor uzun yıllardır beklediği yeni stadın açılması ile birlikte hasılat rekoru kırdı. Kırmızıbeyazlı ekibin Fenerbahçe ile oynadığı karşılaşmayı 23 bin civarında seyirci izlemişti. Başakşehir maçında ceza alan güney ve kuzey kale arkasındaki taraftarların giremediği Fenerbahçe maçında hasılat 350 bin TL olarak ortaya çıktı. Bu rakam Antalyaspor tarihinin hasılat rekoru olarak kayıtlara geçti ancak beklenenin altında kaldı.
MASRAFLAR CEPTEN

Antalyaspor-Fenerbahçe maçı için yaklaşık 3 bin bilet satıldı. 33 bin kişilik Antalya Stadı'nda 18 bin kombine biletli seyirci bulunurken, geriye kalan 15 bin biletten sadece 3 bin tanesinin satılması kırmızı-beyazlı kulüpte beklentilerin çok altında kaldı. Üstelik aynı karşılaşma ile ilgili Disiplin Kurulu'nun 350 bin TL ceza vermiş olması da hasılatın tamamının kaybı anlamına geldi. Yaklaşık 150 bin liralık diğer masraflar ise kasadan çıktı.
YİNE FENER YİNE REKOR

Antalyaspor'un daha önceki hasılat rekoru Hasan Akıncıoğlu döneminde 2012-2013 sezonunda yine Fenerbahçe maçında kırılmıştı. Toplam seyirci kapasitesi 7 bin 817 olan Akdeniz Üniversitesi Stadyumu'nda oynanan karşılaşmayı, toplam 5 bin 178 taraftar izlemiş ve kombineler dışında 2 bin 298 bilet satışı olmuştu. Antalyaspor toplam 262 bin 320 lira hasılat elde etmişti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.