Giriş Tarihi: 2.4.2016

Hedef misafir memnuniyeti

Türkiye'nin en yaygın yerli otel zinciri Crystal Hotels, 2016 yılı turizm sezonuna geçmiş yıllardan daha büyük bir motivasyonla giriyor. Sektörde yaşanan krize karşın hizmet ve ürün kalitesinden ödün vermeyen Crystal Hotels, yüksek oranda işçi tasarrufuna gitmeyerek gerçekleştirdiği eğitimlerle tüm çalışanlarının misafir odaklı hizmet anlayışı yaklaşımını pekiştirmeyi hedefliyor.
SEZONA HAZIRLANIYORLAR
Crystal Hotels zinciri otellerde fiziki koşulları iyileştirme çalışmaları yapılırken diğer yandan konuklara hizmet verecek her departman çalışanından en üst yönetime herkesin yeni sezona büyük bir heyecan ve motivasyonla hazırlandığı belirtildi. Bunlardan en önemlisi ise eğitim alanına yapılan çalışmalar oluyor. Crystal Hotels zincir otellerinde çalışan tüm personele konusunda uzman eğitmenler tarafından verilen eğitimlerle misafir odaklı bakış açısı ve hizmet kalitesi çıtası daha da yükseltildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.