Cuma 15.04.2016

EXPO 2016’da Türk bahçeleri

EXPO 2016 Antalya, 51 ülkenin kuracağı ülke bahçelerinin yanı sıra Türkiye’den de çok sayıda belediyenin kuracağı tema bahçelerine de ev sahipliği yapacak

Çiçek ve çocuk temasıyla 22 Nisan'da kapılarını açmak için gün sayan EXPO 2016 Antalya'da 'Yeşil Şehirler' alt temasına uygun olarak 'Türkiye tema bahçeleri' kuruluyor. İstanbul, Ankara, Antalya, Konya ve Hatay Büyükşehir Belediyelerinin yanı sıra Malatya'dan Battalgazi Belediyesi ve Burdur Valiliği ile Antalya'dan 10 ilçe belediyesi bahçe çalışmalarında sona yaklaştı.
ANTALYA VE İSTANBUL
Sergi alanında Antalya Büyükşehir Belediyesi, Kaleiçi evinden esinlenerek yapılan Antalya bahçesinde kenti tarihi dokusuyla tanıtacak. Bahçenin peyzajında ise Antalya'nın simgesi narenciye ve zeytin ağaçları kullanılacak. Alanın en iddialı bahçelerinden biri de İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin 3 bin 500 metrekare alana kuracağı İstanbul Bahçesi olacak. EXPO 2016 Antalya Sergi alanında yer alacak Türkiye Tema Bahçeleri kapsamında Ankara Büyükşehir Belediyesi ise kentin tarihi, turistik ve kültürel değerlerini ziyaretçilere tanıtacak. 3 bin metrekare alana kurulacak Ankara Bahçesi'nde, EXPO 2016'nın "Çiçek ve çocuk" olan temasına uygun olarak ANKAPARK'ın bir benzeri yapılacak. Türkiye Tema Bahçeleri alanında kendi mimari yapılarını ilçe kültürleriyle birleştirecek şehirlerin ve ilçelerin bahçeleri, EXPO 2016 sonrasında da kalıcı olarak sergi alanında varlıklarını sürdürecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.