Cumartesi 23.04.2016
Son Güncelleme: Cuma 22.04.2016

Dik durun çağrısı

TÜROFED Başkanı Ayık turizmcilere seslenerek, 2017 yılı için gelecek fiyat revizelerine karşı dik durulmasını istedi

Yaşanan süreçler ve kaybolan talebi canlandırma adına 2016 yılı için büyük indirimler sunan oteller 2017 yılı için de kontrat hazırlıklarına başladı. Türkiye Otelciler Federasyonu (TÜROFED) Yönetim Kurulu Başkanı Osman Ayık, 2017 Avrupa kontratları için zamanın yaklaştığını hatırlatarak "2017 yılına dair çeşitli pazarlar için tur operatörlerinden gelebilecek fiyat revizesi taleplerine karşı dik durmalıyız" dedi.
BU ZARAR TAŞINMAZ
TÜROFED Başkanı Ayık, "Bugün için oluşan istatistikler ile gelecek yılın kararları verilirken dikkatli olunması lazım. Otellerimiz hali hazırda ciddi riskler altında. Bu kayıpları gelecek yıla taşımamız mümkün değil. Şu anda oteller verdiği indirimler ile zarar - maliyet kıskacındadır. Bu durum gelecek yıla da taşınır ise hem bireysel hem de ülkesel olarak bu zararı taşıyamayız" diye konuştu. Başkan Ayık, "Fiyat indirimleri yapılacaksa da bunu konsept değişiklikleri ile birlikte yapmalıyız. Özellikle tesislerimiz fiyat konusunda dikkatli olmalı ama aynı zamanda kalite ve müşteri memnuniyeti konusunda da hassasiyetlerini devam ettirmelidir" ifadelerini kullandı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.