EXPO 2016’ya sponsor desteği
EXPO 2016 Antalya’nın en önemli yapıları, sponsorlarının isimleriyle anılıyor. Sponsorlar ‘8 milyon ziyaretçi’ hedefine katkı koyacak
SABAH GAZETESİ DE VAR
Türkiye'nin ilk EXPO'su olan EXPO 2016 Antalya, Türkiye'nin önde gelen markalarıyla sponsorluk anlaşması yaptı. Yerli ve yabancı milyonlarca kişinin ziyaret edeceği EXPO 2016 Antalya'nın tanıtım açısından önemli bir mecra olacağına kanaat getiren Turkuvaz Medya Ana Medya Sponsoru olurken, Türk Hava Yolları Ana Havayolu Sponsoru, Turkcell de Ana İletişim ve Teknoloji Sponsoru oldu.
YAPILAR VE SPONSORLARI
EXPO 2016 Antalya'daki Şakayık terası, Turkuvaz Medya Grubu'nun amiral gemisi SABAH'ın adıyla anılacak. Simge yapı kule ise Turkcell EXPO Kulesi olarak anılacak. 6 ay boyunca yüzlerce etkinliğe ev sahipliği yapacak 5 bin kişilik amfi tiyatro da yine Turkcell Büyük Amfitiyatro olarak anılacak. THY ise çocuklara bilimi ve teknolojiyi sevdirerek geleceğin bilim adamları olma konusunda karar vermelerinde önemli bir rol oynayacak olan Çocuk Bilim ve Teknoloji Merkezi'nin de sponsorluğunu üstlendi. EXPO'da yer alan Türkiye'nin ilk çocuk adasına ise Torku sponsor oldu. Atölye çalışmasının yapıldığı Torku Çocuk Adası her gün yüzlerce çocuğu ağırlıyor. EXPO 2016 Antalya'da yer alan Türkiye'nin ilk Tarım Müzesi'nin sponsoru ise Gübretaş oldu. Başak formunda dizayn edilen müzede, tarımın geçmişten bugüne kadar yaşadığı gelişim 'yaşayan duvar' teknolojisiyle görseller eşliğinde ziyaretçilere sunuluyor.
EN SON HABERLER
- 1 Antalya Open’da şampiyon belli oldu
- 2 İlk yarının karnesi
- 3 Maçta gözler Amılton’da olacak
- 4 HEDEF 3’TE 3 YAPMAK
- 5 Avrupa’da yaşam tecrübesi fırsatı
- 6 Sulama birlikleri güç birliği yaptı
- 7 Batık gemi parça parça çıkartılıyor
- 8 Taşıt kiralamada ceza yeniliği
- 9 Çiftçi gözünü göğe çevirdi
- 10 Hedef 7.5 milyon turist