Perşembe 30.06.2016

Turizmde ‘bayram’ beklentisi

Sezona 19 Mayıs'ta giriş yapan Antalya, en yoğun dönemini Ramazan Bayramı'nda yaşayacak. İç pazara yönelik sanatçılı programlar otellerin doluluğunu arttırdı
Yabancı turist sayısında yaşanan düşüş sonrası iç pazara ağırlık veren Antalya'da sezonun en yoğun dönemi Ramazan Bayramı olacak. Her yıl yabancı turist sayısının yoğunluğu nedeniyle iç pazara yönelik Ramazan Bayramı programı yapmaya gerek görmeyen birçok otel, bu yıl yerli turist çekmek için sanatçılı programlar hazırladı.
500 BİN KİŞİ TATİLDE
Ramazan Bayramı döneminde Bülent Ersoy, Sibel Can, Ebru Gündeş, Ferhat Göçer, İrem Derici, Candan Erçetin, Serdar Ortaç, Gülşen, Demet Akalın gibi birçok ünlü isim Antalya otellerinde sahne alacak. Ramazan Bayramı tatilinin 9 güne çıkarılmasıyla 500 bin kişinin tatile çıkması bekleniyor. İç pazarda aslan payını ise Antalya alacak.
SEZONU 19 MAYIS'LA AÇTIK
Sezon başından beri yüzde 30-60 arasında değişen doluluklara sahip olan Antalya otelleri, bayram döneminde yüzde 100 doluluğa ulaşacak. Geçen yıl 3.2 milyon olan erken rezervasyon ile tatile giden Türk turist sayısı bu yıl 4 milyonu aştı. Her yıl turizm sezonunu Rusya'nın 9 Mayıs Zafer Günü ile açan Antalya'da, bu yıl sezon 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nda, yerli turistle açılmıştı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.