Salı 11.10.2016

Başkan’ın Akrep analizi

Antalyaspor Başkanı Ali Şafak Öztürk’ün internet sitesi ‘whoscored.com’da yapılan değerlendirme, kötü gidişin ipuçlarını veriyor, takımın güçlü ve zayıf yönleri anlatılıyor

Antalyaspor Başkanı Ali Şafak Öztürk'ün sahibi olduğu 'whoscored. com' internet sitesinde Antalyaspor'un değerlendirmesi de yer alıyor. 6 maçın 90 dakikalık istatistiklerinin derlendiği sitede, tüm takımların güçlü ve zayıf yönleri ile oyun stilleri hakkında önemli ipuçları veriliyor. Antalyaspor'un kötü gidişinin ipuçları da aslında Başkan Öztürk'ün sahibi olduğu sitede açıkça gösteriliyor.
RAKAMLAR KONUŞUYOR
İstatistiksel değerlendirmeler sonucunda Antalyaspor'un firikiklerde, ara paslarda, bireysel yeteneklerde, duran topları savunmada ve top çalmada etkili olduğu görülüyor. Antalyaspor'un bitiricilik, öne geçip maç kazanma, tehlikeli noktalarda faul yapma ve hava topu mücadelelerinin 'zayıf', rakibin kanatlardan yaptığı hücumlarda ve rakip yıldız futbolculara karşı savunması ise 'çok zayıf' olarak gösteriliyor. En çarpıcı değerlendirme ise oyun stilinde yapılmış. Kadro istikrarının korunmamış olması 'Rotasyon yapar' ifadesiyle özetlenirken, 'Oyunu kendi alanına yığar' yorumu da dikkatlerden kaçmadı. Antalyaspor'un gol aramadaki alternatifleri ise ara pası ve şut olarak değerlendirilmiş.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.