Cumartesi 15.10.2016

Yörex’te geri sayım başladı

YÖREX, 26 Ekim’de ANFAŞ Antalya Fuar Merkezi’nde 7’nci kez kapılarını açıyor. Fuarda 116 oda ve borsa, 13 kalkınma ajansı ve 200 firma, 70 il katılıyor

Antalya Ticaret Borsası (ATB) Başkanı Ali Çandır, ANFAŞ Antalya Fuar Merkezi'nde 26 Ekim 2016 tarihinde 7'ncisi düzenlenecek Yöresel Ürünler Fuarı ile bilgi verdi. Çandır bu yıl 116 oda ve borsa, 13 kalkınma ajansı, 200 firmanın yer alacağı fuarda 70 ilin yöresel ürünlerinin yer alacağını açıkladı. Fuar 30 Ekim tarihine kadar açık olacak.
ÜRÜNLER İNTERNETTE
Ali Çandır, fuar süresince halka sunulan yöresel ürünlere fuar dönemi dışında da yoğun talep geldiğini belirterek, bu yıl yöresel ürünlerin internet üzerinden satışa sunulmasını hedeflediklerini açıkladı. Bu şekilde yöresel ürünlerin değer kazanmasını sağlamayı hedeflediklerini anlatan Çandır, "YÖREX'e katılan firmaların, odaların ve borsaların satılabilir konuma gelmiş ürünlerini sanal ortama taşımayı istiyoruz. Türkiye'nin her tarafındaki yöresel ürünleri YÖREX web sitesi üzerinden satın alınabilecek" diye konuştu.
COĞRAFİ İŞARETLER
YÖREX ile Anadolu'nun 12 bin yıldır ürettiği el emeği göz nuru ürünlerinin tanıtılmasının hedeflendiğini anlatan Çandır, fuarın Coğrafi İşaret (Cİ) tescili konusunda da üreticileri bilinçlendirdiğini vurguladı. Çandır, "Ülkemizde Cİ tescili almış 189 ürün var. Cİ tescili için başvuru süreci başlatılan ürün sayısı ise 259'dur. Günümüze yaklaşık 2 bin 500'ün üzerinde yöresel ürün var" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.