Salı 18.10.2016
Son Güncelleme: Pazartesi 17.10.2016

Alman turistler geri kazanılacak

Antalya turizmde ciddi düşüş yaşadığı Almanya pazarını ayağa kaldırmak için harekete geçiyor. Almanların beklentileri bir forumla belirlenecek

Antalya'nın turizm tanıtımında ülkelere göre 'misafir ne ister' dönemi başlıyor. Rusya pazarında yaşadığı büyük krizi ülkeler arasında varılan anlaşma ile atlatan Antalya, şimdi de büyük düşüş yaşanan Avrupa pazarı için harekete geçiyor. Tanıtım A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Yusuf Hacısüleyman, bu konuda ilk çalışmanın Almanya ile başlayacağını açıkladı. 24 Kasım tarihinde Alman Turizm Forumu düzenleyeceklerini açıklayan Hacısüleyman, Kültür ve Turizm Bakanı Nabi Avcı'nın başkanlık edeceği foruma Almanya'nın önemli tur operatörlerinin üst düzey yöneticilerinin katılacağını söyledi.
YOL GÖSTERECEK
Düzenlenecek forumun 2017 yılında Almanya pazarında yapılacak tanıtımın şeklini etkileyeceğini anlatan Hacısüleyman, "Bugüne kadar yurtdışındaki partnerlerimize 'biz bu tanıtım çalışmalarını yapıyoruz, siz de satın' diyorduk. Şimdi yurt dışındaki tur operatörlerinin ve acentelerin de tanıtım faaliyetine dahil olmalarını, yol göstermelerini istiyoruz. Bize, 'bu yönde bir reklam yapın, biz de satışı hızlandıralım' demelerini istiyoruz" diye konuştu.
ALMANYA'DAKİ DÜŞÜŞ
Bu yıl Rusya pazarında uçak krizi nedeniyle yaşanan büyük düşüş nedeniyle dikkatlerden kaçsa da Almanya'da da çok ciddi bir kaybın olduğunun altını çizen Hacısüleyman, "Rusya'daki düşüş hükümetin yasak koymasıyla yaşandı, halkın tavrı değildi. Ama Almanya'da halkın kendisinin verdiği bir Türkiye'ye gitmeme kararı var. Bu kararı değiştirmek daha zor. Tek tek hepsinin ikna edilmesi gerekiyor" şeklinde konuştu.
GÖZLEMLER PAYLAŞILACAK
Aynı zamanda Akdeniz Turistik Otelciler Birliği (AKTOB) Başkanı da olan Yusuf Hacısüleyman, bu konuda tur operatörlerinden destek alacaklarını belirterek, şöyle devam etti: "Almanya'da tur operatörleri kendi halkıyla ilgili yapmış oldukları gözlemleri bizimle paylaşacaklar. Nelere tepki veriyorlar, nelere vermiyorlar. Elimizdeki tanıtım kaynaklarını da buna göre kullanacağız."
GELECEK YIL RUSYA İÇİN YAPILACAK
Tanıtım için önemli paralar harcandığının altını çizen Yusuf Hacısüleyman, "Biz para harcıyoruz. Ama her ülkede aynı stratejiyi yürütmek doğru değil. Bir ülkedeki tanıtım stratejisini o ülkedeki turizm aktörleriyle birlikte hazırlamamız gerekiyor. Bunun ilk adımını Almanya ile atıyoruz" ifadesini kullandı. Hacısüleyman, gelecek yıl aynı etkinliğin Rusya pazarı için düzenleneceğini sözlerine ekledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.