Cuma 04.11.2016

Darbeler dünyamı kararttı

Kaş Belediye Başkanı Halil Kocaer, darbelerin dünyasını kararttığını belirterek “9-10 darbe gördüm, hizmet için dimdik ayaktayım” dedi

Antalya'nın gözde ve kendisine has turizm merkezlerinden Kaş ilçesinin Belediye Başkanı Halil Kocaer, darbelerin dünyasını kararttığını belirterek "Benim hedefim müftü ve vaiz olmaktı. 1960 yılında ihtilal olunca geleceğim elimden alındı. 55 yıllık siyasi hayatımda 9-10 ihtilal ve darbe olayını yaşamış birisi olarak, hala dimdik ayaktayım ve en iyi hizmeti sunmak için 24 saat halkımın hizmetindeyim" dedi.

TELEFERİK GETİRECEĞİZ
Turizm kenti Kaş'ın darbe girişiminden çok etkilendiğini vurgulayan Kocaer, "Kaş'a teleferik getirmek için çalışmalara başladık. Bunun yanında üniversite getireceğiz. Pazar yeri ve otopark, sanayi getireceğiz. Kaş Belediyesi olarak vatandaşlarımızın daha rahat nefes alabilmesi için yeşil alan projelerini bir bir hayata geçiriyoruz" dedi. Kaş ilçesine bağlı Kalkan Yat Limanı'nda geçen yıllarda yanan dükkanları yeniden inşa ettiklerini ifade eden Başkan Kocaer, "Yeni dükkanların hayata geçmesiyle Kalkan sahil bandı yepyeni bir görünüm kazandı. Şuan esnafımız hizmetlerine devam ediyor" dedi.

HALKA HİZMET ŞİARI
Hak'kın rızasını kazanırken halka hizmet etmeyi şiar edindiklerini belirten Başkan Kocaer, "Yarın diye bir hesap içerisinde olmadık ve olmayacağız. Kaş halkı bize bir emanet teslim etti. Bu emanete layık olmaya çalışıyoruz. Dönemimiz içerisinde Kaş ilçemize damga vuracak bir ve daha fazla eseri bırakmaktır. Bu eserler siyasetten geçiyor. Biz de siyasetin kurallarını işletiyoruz. 2014 seçimlerinde insan odaklı, toplumun ihtiyaçlarını belirleyen bir belediyecilik anlayışıyla yola başladık. Sadece alt yapı değil, tarihi mirastan yerleşim uygulamalarına, turizmden ulaşıma kadar birçok alanda çalışıyoruz" diye konuştu.

EĞİTİM YATIRIMLARI
Bir ülkenin gelişiminin eğitimle bağlantılı olduğunu vurgulayan Kocaer, "Eğitimin standardı ve kalitesi ne kadar yüksek olursa o ülkenin gelişimi de o derece iyi olur. İlçemizde eğitim alanında daha üst sıralara taşımak amacıyla eğitim projelerimize ağırlık veriyoruz" dedi. Kaş'ı kültür, turizm, alt yapı, yeşil alan ve sosyal projelerle kalkındırmaya devam ettiklerini belirten Kocaer, "Vatandaşlarımızdan aldığımız güç ve güven doğrultusunda modern yaşama dair hiçbir eksikliğin olmadığı Kaş ilçemizi oluşturmak için emin adımlarla yürüyoruz" diye konuştu.

KAŞ'IN YÜZ AKI KAPUTAŞ PLAJI
Siyasetin hizmetsiz, hizmetin de siyasetsiz olmayacağını belirten Başkan Halil Kocaer, "Kaş'ın alt yapısından üst yapısına, ihtiyaç duyulan her türlü hizmet için de çalışmalarımız devam ediyor. Birçok mahallemizi tozlu yollardan kurtararak asfalt çalışması yaptık. 4 okul onardık. Belediye olarak birçok öğrenciye burs verdik. 19. Uluslararası Likya-Kaş Kültür ve Sanat Festivali etkinlikleri düzenledik. Mavi ile yeşil bir arada olan Kaş ilçesi ile Kalkan Mahallesi arasında bulunan ve dünyanın en ünlü plajlarından biri olarak gösterilen Kaputaş Plajı ilçenin yüz akıdır" dedi.