Çarşamba 16.11.2016
Son Güncelleme: Salı 15.11.2016

Memoil büyümeyi hızla sürdürüyor

2016 yılında hedeflerini yüksek tutan MEMOİL, 150 olan bayi sayısını 201’e çıkardı

Türkiye'de kısa sürede büyüme yakalayan ve adından sıkça söz ettiren MEMOİL, 2016 yılının son aylarında 201 bayi sayısına ulaştı. Hedefini her zaman yüksek tutan ve bu çerçevede bayilerine hizmet veren MEMOİL, Türkiye'de tercih edilen marka haline geldi. BAYİ SAYISI ARTACAK
MEMOİL Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Işık, bu başarının ekip çalışmasına bağlı olduğunu belirtti. Kendilerini tercih eden bayilere en iyi hizmeti vermek için çalıştıklarını ifade eden Işık, bayilerle daha sık bir araya gelerek bu sayıyı daha da yukarılara çekmek istediklerini söyledi. Kısa sürede yakaladıkları başarının en önemli unsurunun istikrarı sürdürmek olduğunun altını çizen Işık, bayi sayısının artması ile hizmet kalitesinin de daha da yukarılara çıkacağını kaydetti.
"BÜYÜK BİR AİLEYİZ"
Gerek çalışma arkadaşları, gerekse bayilerin uyum içerisinde çalışacaklarını ifade eden Işık, "Bu çerçevede bizleri tercih eden bayilerimize bir kez daha teşekkür ederiz. 201 bayi sayısına ulaşmak bizim için önemli. 2017 yılında sayımız daha da artacak. Büyük bir aileyiz. Ve daha da büyük bir aile olmak için özverili çalışmalarımıza devam edeceğiz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.