Pazartesi 30.01.2017

Rusya’da rakamlar umut verdi

Profesyonel Otel Yöneticileri Derneği Başkanı Duran, Rusya’dan gelen erken rezervasyon sayısının 2015’e göre 2 kat arttığını söyledi

Profesyonel Otel Yöneticileri Derneği (POYD) Başkanı Hakan Duran, erken rezervasyonlarda Rusya'dan çok ciddi bir talep olduğunu belirterek, "Erken rezervasyonların yüzde 50'sinin Türkiye olması, bizim 2017'de Rusya'dan beklediğimiz 3 milyon trendinin yakalanacağının göstergesi" dedi.

MEVCUT PAZAR KORUNMALI
Rusya'dan yapılan erken rezervasyonların 2015'in aynı döneminin erken rezervasyonlarına göre iki kat arttığına dikkati çeken Hakan Duran, "Eğer 2016'daki gibi Avrupa, Doğu Avrupa, diğer bölgelerdeki misafir sayısını korursak, Rusya'daki ve BDT ülkelerindeki bu yükselişle iyi rakamlara ulaşılacağını ümit ediyoruz. Beklentimiz de bu yolda ilerliyor. 2015'i yakalamasak bile rakamsal olarak yakınlaşacağımıza inanıyoruz" diye konuştu.

SON DAKİKA BEKLENTİSİ
Duran, Rusya'dan çok ciddi bir talep olduğunu ancak Avrupa'nın henüz o trendi gösteremediğini belirterek "Durum, Berlin Fuarı'na kadar biraz daha belli olur. Herhalde bu sene Avrupa'da son dakika rezervasyonlarla belirli noktalara ulaşırız. Çünkü İspanya, Yunanistan doldu diye haberler geliyor. Doğruysa herkes sonuçta Antalya'ya, Türkiye'ye gelecektir" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.