Giriş Tarihi: 30.04.2017

EXPO cıvıl cıvıl olacak

Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Faruk Çelik, EXPO 2016 Antalya'nın 2022'ye kadar bir özelleştirme süresi olduğunu belirterek, "Bir an önce buranın sahibini bulmasının doğru olacağı inancındayım" dedi. Türkiye- Afrika Tarım Bakanları 1'inci Toplantısı ve Tarım İş Forumu'nun ardından EXPO 2016 Antalya alanında incelemelerde bulunan Bakan Çelik, EXPO 2016 Antalya'nın özelleştirme süreci hakkında bilgiler verdi.
19 MAYIS HAZIRLIĞI
EXPO için yeni bir sürece daha girildiğini altını çizen Bakan Çelik, "Bu alan özelleştirme kapsamına alınmış bulunuyor. Özelleştirilinceye kadar EXPO'nun canlı tutulması ve Antalya'ya, Türk turizmine hizmet ermesi açısından bakanlığımız bünyesinde yapmamız gereken çalışmalar neyse onları hızlı şekilde yerine getireceğiz. 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı'nı dikkate alarak açılışımızı gerçekleştireceğiz. Burası yine cıvıl cıvıl Antalya ve Türk turizmine hizmet edecek. Buranın sahibi kim olacaksa, turizme hizmet etmek kaydıyla, hizmete devam edecektir" dedi.
PROFESYONEL YÖNETİM
Özelleştirme süreci ile ilgili bir süre söylemenin zor olduğunu dile getiren Çelik, "Buranın profesyonelce yönetilmesi zorunluluğu var. Bir memur bakışı çerçevesinde buranın yönetimi söz konusu olmaz. Buranın Türk turizmine, Antalya'nın yoğun turist akınına, yeni bir pencere, yeni bir kapı olması gerekiyor" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.