Cumartesi 06.05.2017

Turizmde iddialı 10 milyon hedefi

Antalya’da Rusların Mayıs Bayramı ile yüzler güldü, moraller yükseldi ve hedef büyüdü. Vali Karaloğlu, “10 milyonu aşarız” diye iddiaya girdiğini söyledi

Rusya ile yaşanan uçak krizi sonrası turist sayısında 4.5 milyonluk şok düşüş yaşayan Antalya'da yaralar sarılıyor. Rusların Mayıs bayramı nedeniyle Antalya'ya akın etmesi ile moraller düzeldi, yüzler gülüyor. Bu yılki turist sayısıyla ilgili beklenti de yükseldi. Nisan ayında, aylık bazda yüzde 40'a varan artış yaşanırken, yaz sezonu için erken rezervasyonlar da yüz güldürüyor. Rusya'da erken rezervasyon sayısının 1 milyonu geçtiği öğrenildi. Rusya'da hedef 2.8 milyon turist sayısına ulaşılan 2015 rakamlarını aşmak. Antalya Valisi Münir Karaloğlu ise turist sayısı tahminleri konusunda iddialı konuştu: "Mayıs ayına da artışla başladık. 3 günde 81 bin kişi geldi. Mayıs ayını da yüzde 40 artışla kapatırız. Benim şahsi fikrim 10 milyon turist sayısını geçeriz. Önemli olan güvenlik problemi yaşamadan sezona girebilmek."
TAKIM YADA FIRÇA
Vali Karaloğlu, bu iddiasını bir adım ileriye taşıyarak ICF Airports Yönetim Kurulu Üyesi Yaşar Döngel'le turist sayısının 10 milyonu aşacağına ilişkin iddiaya girdiğini anlattı. Karaloğlu, "Takım elbisesine iddiaya girdik. Onun beklentisi de aslında 9 milyon 200. Çok kötü bir beklenti değil ama bence turist sayısı onu aşacak. 10 milyonu geçerse ben takım elbise alıyorum. Eğer geçemezsek ben onlara fırça atıyorum. İddia bu" şeklinde konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.