Salı 13.06.2017
Son Güncelleme: Pazartesi 12.06.2017

Hem tanıtım hem iftar

SCANIA, 10 yıllık araştırma geliştirme süresi, 2 milyar euro yatırım ve 10 milyon kilometrenin üzerinde test sürüşü sonucu üretimine başladığı yeni nesil araçlarını Türkiye yollarında müşterileri ile buluşturuyor. Roadshow ve iftar yemeği etkinliği Antalya Yetkili Satıcı ve Servisi Başaran Otomotiv tesislerinde gerçekleşti. Scania Satış Müdürü Gökhan Altun "Müşterilerimizin maliyetlerini azaltıp karlılıklarını artırmak için çalıştık" ifadelerini kullandı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.