Perşembe 22.06.2017
Son Güncelleme: Çarşamba 21.06.2017

Akaryakıt sektörünün yükselen yıldızı Memoil

Türkiye’de akaryakıt sektöründe emin adımlarla büyüyen MEMOİL, 150 olan bayi sayısını 215’e çıkararak, ülkenin yükselen yıldızları arasında yer almayı başardı

Akaryakıt sektöründe faaliyet gösteren ve kısa sürede Türkiye'nin tercih edilen markası haline gelen MEMOİL, koşulsuz müşteri memnuniyeti ilkesiyle büyümeye devam ediyor. Müşteri odaklı beklentileri en üst seviyede karşılayan MEMOİL, 150 olan bayi sayısını kısa sürede 215'e çıkardı.
EKİP ÇALIŞMASI
Son yılların en hızlı ve tutarlı büyüyen akaryakıt dağıtım şirketi olduklarını söyleyen MEMOİL Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Işık, bu başarının ekip çalışmasına bağlı olduğunu söyledi.
Kendilerini tercih eden bayilere en iyi hizmeti vermek için çalıştıklarını ifade eden Işık, bayilerle daha sık bir araya gelerek bu sayıyı daha da yukarılara çekmek istediklerini kaydetti.
İSTİKRAR VURGUSU
Yakaladıkları başarının en önemli unsurunun istikrarı sürdürmek olduğunun altını çizen Işık, bayi sayısının artması ile hizmet kalitesinin daha da yukarılara çıkacağını ifade etti.
Gerek çalışma arkadaşları, gerekse bayilerin uyum içerisinde olduğunu dile getiren Işık, "Bu çerçevede bizleri tercih eden bayilerimize bir kez daha teşekkür ederiz. 215 bayiye ulaşmak bizim için önemli. Yılsonuna kadar sayımız daha da artacak.
Büyük bir aileyiz ve daha da büyük bir aile olmak için özverili çalışmalarımıza devam edeceğiz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.