Pazartesi 03.07.2017

3 milyonu yakaladık

Antalya turizmi temmuz ayına rekorla başladı. Son 2 yılın rekoru kırıldı. Bu yıl Antalya’ya gelen turist sayısı ise 3 milyonu buldu

Antalya turizmi ile ilgili gelen rakamlar yüz güldürmeye devam ediyor. İlk 6 aylık rakamlar, 2015'in aynı dönemini geride bırakırken temmuz ayının ilk gününde de son 2 yılın rekoru kırıldı. 1 Temmuz tarihinde havayoluyla 147 bin 853 turist geldi. Bu rakamın, son iki yılın rekoru olduğu kaydedildi. Turizmin başkenti Antalya'da, Temmuz ayının ilk gününde havalimanında yoğun trafik yaşandı. 1 Temmuz'da Antalya Havalimanı'nda 864 uçak iniş- kalkış yaptı. Havalimanından gelen ve giden yolcu sayısı ise 147 bin 853'e ulaştı. Bu rakamın son iki yılın rekoru olduğu açıklandı. Devlet Hava Meydanları İşletmesi (DHMİ) Antalya Başmüdürü Osman Serdar, elde edilen sonuçla ilgili sosyal medya hesabından 'Antalya rekorlara doymuyor. DHMİ çalışıyor, Türkiye kazanıyor. Kusursuz hizmet sunan 14 bin çalışanımızı kutluyorum' şeklinde açıklama yaptı.
6 AYLIK RAKAMLAR YÜZ GÜLDÜRDÜ
Turizmde 2016 yılında tarihinin en kötü dönemini geçiren Antalya'nın 2017 yılı turizm rakamları 2015 yılına yaklaştı. 30 Haziran tarihi itibariyle Antalya'ya gelen turist sayısı 2.8 milyona ulaştı. Bu rakamın 1.1 milyonunu oluşturan Ruslar ilk sırada yer aldı. İlk 6 ayda Rusya'dan Antalya'ya gelen turist sayısı, 2015'in aynı dönemini de geride bıraktı. Temmuz ayının ilk günü ile birlikte toplam turist sayısı 3 milyon rakamına ulaşmış durumda.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.