Pazar 23.07.2017
Son Güncelleme: Cumartesi 22.07.2017

Hibrit satışı arttı

Toyota’nın 2017 yılının ilk yarısında 527 bin araca ulaşan Avrupa satışlarının yüzde 40’ını hibrit modeller oluşturdu

Avrupa otomotiv pazarı 2007'den bu yana en iyi satış performansını 2017 yılının ilk 6 ayında yakalarken, Toyota bu pazarda yüzde 11'lik bir artış elde etti. Bu yılın ilk yarısında Avrupa pazarında toplam 527 bin araç satan Toyota, geçen yıla oranla toplamda yüzde 0,3 artışla yüzde 4,9'luk pazar payına ulaştı.
YÜZDE 44'LÜK ARTIŞ
Toyota'nın Avrupa'daki toplam otomobil satışlarının 208 bin 300'ünü ise hibrit modeller oluşturdu. Geçen yıla oranla hibrit otomobil satışlarında yüzde 44'lük artış meydana gelirken, bu oran Toyota'nın Avrupa satışlarının yüzde 40'ının hibrit modeller olduğunu da ortaya koydu. Türkiye'de üretilen Toyota C-HR, hibrit satışlarına Türkiye'de olduğu gibi Avrupa'da da büyük katkı yaptı. Avrupa'da satılan Toyota C-HR satışlarının yüzde 80'i hibrit versiyon olarak kayıtlara yansıdı. Türkiye'de yılın ilk 6 ayında geçen yıla göre bin 380 adetle yüzde 330 büyüme yakalayan hibrit araç satışları tüm dünyada da artış göstermeye devam ediyor. Bu yılın ocak-haziran döneminde tüm dünyada 629 bin 965'e ulaşan hibrit araç satışları, geçen yıla göre yüzde 8 büyüme gösterdi. Bu rakamla birlikte Toyota'nın ilk seri üretim hibrit otomobili Prius'un piyasaya sunmasından bu yana toplamda 10 milyon 573 bin 387 hibrit otomobil satışı gerçekleşti. Toyota Avrupa'da da 2000 yılından bu yana 1 milyon 554 bin 183 hibrit araç satışına imza attı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.