İşçi de dertli patronları da
HİZMET SORUNLUYDU
Hizmet kalitesinin her geçen gün azaldığını tespit ettiklerini belirten otel sahibi Bahri Şanlı ise, "Hizmet yetersizliğini önlemek için hepsine işten el çektirdik. Hepsiyle yasal olarak hesaplaşacağız. Sadece hazirandan bir miktar alacakları var. Üzerlerine zimmetli olan ürünleri teslim etmedikleri için bu ödemeleri tutuyoruz, kendileri hakkında yasal işlem de başlattık" diye konuştu.
EN SON HABERLER
- 1 Antalya Open’da şampiyon belli oldu
- 2 İlk yarının karnesi
- 3 Maçta gözler Amılton’da olacak
- 4 HEDEF 3’TE 3 YAPMAK
- 5 Avrupa’da yaşam tecrübesi fırsatı
- 6 Sulama birlikleri güç birliği yaptı
- 7 Batık gemi parça parça çıkartılıyor
- 8 Taşıt kiralamada ceza yeniliği
- 9 Çiftçi gözünü göğe çevirdi
- 10 Hedef 7.5 milyon turist