Hedef yüzde 100 memnuniyet
BEŞ YILDIZLI ODA ÜNVANI
TOBB akreditasyon sistemi kapsamında bağımsız bir firmaya yeniden denetim yaptırıldığını ifade eden Boztaş, MATSO'nun 5 yıldızlı oda olarak unvanını devam ettirdiğini söyledi.
EN KALİTELİ HİZMET İÇİN VARIZ
Üyelere verilen hizmetlerin kalitesini her geçen yıl daha da arttırdıklarını anlatan, Boztaş, ""2014 yılında yüzde 85 olan üye memnuniyetimiz, 2015 yılında yüzde 87, 2016 yılında ise bu oranı yüzde 95 çıkardık. Oda olarak hedefimiz yüzde yüz üye memnuniyetidir" dedi. Muharrem MANĞ / MANAVGAT
EN SON HABERLER
- 1 Antalya Open’da şampiyon belli oldu
- 2 İlk yarının karnesi
- 3 Maçta gözler Amılton’da olacak
- 4 HEDEF 3’TE 3 YAPMAK
- 5 Avrupa’da yaşam tecrübesi fırsatı
- 6 Sulama birlikleri güç birliği yaptı
- 7 Batık gemi parça parça çıkartılıyor
- 8 Taşıt kiralamada ceza yeniliği
- 9 Çiftçi gözünü göğe çevirdi
- 10 Hedef 7.5 milyon turist