Cumartesi 02.09.2017
Son Güncelleme: Cumartesi 02.09.2017

Müzeye ilk adım olacak

Milli Eğitim Müdürlüğü ile proje gerçekleştirerek öğrencileri ağırlamaya hazırlanan Antalya Büyükşehir Belediyesi çocukların müze alışkanlığını geliştirecek

Türkiye'nin İstanbul ve İzmir'in ardından üçüncü oyuncak müzesi olan Antalya Büyükşehir Belediyesi Oyuncak Müzesi, çocukların müzeye ilk adımı olmayı hedefliyor. 23 Nisan 2011'de açılan ve neredeyse tamamı ünlü şair Sunay Akın'ın koleksiyonundan oluşan Oyuncak Müzesi, yurt dışındaki antikacılar ve açık artırmalardan toplanan yaklaşık bin 200 çeşit oyuncağa ev sahipliği yapıyor.
ZİYARETÇİ SAYISI ARTIYOR
Oyuncak Müzesi Müdürü Saliha Özdemir İpek, aylık ortalama 3 bin 500 ziyaretçi ağırladıklarını anlattı. Oyuncak Müzesi bu ziyaretçi sayısıyla yıllık ortalama 50 binin altında ziyaretçi ağırlayan Alanya, Side Müzesi gibi müzeleri ve Xantos, Karain gibi önemli örenyerlerini de yakaladı. İpek, ziyaretçilerin neredeyse yüzde 90'ının yerli misafirlerin oluşturduğunu ve ziyaretçilerin yaklaşık yarısının da çocuk olduğunu anlattı.
ÜNİVERSİTE İLE İŞBİRLİĞİ YAPILACAK
Okullara yönelik bir çalışma yaparak hem ziyaretçi sayısını, hem de ziyaretçilerle etkileşimi artırmak istediklerini anlatan İpek, "Hem Milli Eğitim Müdürlüğü hem de AÜ Eğitim Fakültesi ile de işbirliği yapacağız. Müzede resim ve drama gibi eğitimlerin verilmesini planlıyoruz. Atelyemiz de hazır. Hedefimiz, çocukların buraya gelerek müzelerin önemini öğrenecek" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.