Pazar 17.09.2017

İhracatçı umutlu

Batı Akdenizli ihracatçılar Rusya ile komşu ülkelerine yaş sebze ve meyve ihracatında büyük önem taşıyan 26’ncı World Food Moscow Fuarı’ndan Antalya’ya umutlu döndü

BATI Akdeniz İhracatçılar Birliği (BAİB), bu yıl 26'ncı kez düzenlenen ve Rusya ile Rusya'nın komşu ülkelerine yaş sebze meyve ihracatında büyük önem taşıyan World Food Moscow Fuarı'na katıldı. Türkiye ile Rusya'nın ticari ilişkilerinin hızla geliştiği bir dönemde gerçekleşen fuar ziyaretinde önemli görüşmeler gerçekleştirildi. BAİB Başkanı ve Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Satıcı, "Türkiye ile Rusya arasındaki ilişkiler hızla düzeliyor. Siyasi ilişkilerin gelişmesine paralel olarak, ticaret hacmi de artıyor. Rakamların kriz önceki seviyeyi de aşmasını umuyoruz" dedi.
YÜZDE 151 ARTIŞ
Fuara 510 metrekarelik stant ile milli düzeyde katılım sağlandığını anlatan Satıcı, "Türkiye standında 16 firma ve kurum ülkemizi temsil etti. Fuara katılan firmalarımız önemli bağlantılar kurdu" diye konuştu. 1 Ocak-31 Ağustos tarihleri arasında 1 milyar 176 milyon dolar yaş meyve sebze ihracatı gerçekleştiğini vurgulayan Satıcı, "Rusya, 259,3 milyon dolar ihracat ile ilk sırada yer aldı. Geçen yıla kıyasla Rusya'ya ihracatımız yüzde 151 oranında arttı" ifadelerini kullandı. BAİB standını Moskova Büyükelçisi Hüseyin Diriöz ve Moskova Ticaret Müşaviri Halit Oral Akbay da ziyaret etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.