Turizm aşkına güç birliği
KRİTİK MART DÖNEMİ
2018 fuar sezonu 9-14 Ocak tarihleri arasında Hollanda'da gerçekleşecek Utrecht Turizm Fuarı ile açılacak. Antalya için en kritik tanıtım dönemi ise Mart ayında yaşanacak. 7-11 Mart tarihleri arasında Almanya'da gerçekleşecek ITB Berlin Turizm Fuarı'nda Türkiye 3 bin 79 metrekarelik fuar alanıyla temsil edilecek. Son iki yıldır düşüş yaşanan Almanya pazarında 2018 ile ilgili umutlar, bu fuarın önemini arttırıyor. 13-15 Mart tarihleri arasında Rusya'da 2018 sezonuyla ilgili ilk izlenimler de MITT Moskova Fuarı'nda okunacak. Bu fuarda Türkiye bin 254 metrekarelik stant alanıyla temsil edilecek. Türkiye bu fuarın en büyük katılımcısı olacak. Mart ayının diğer önemli fuarları ise yine Moskova'da 10-12 Mart'ta gerçekleşecek olan Intourmarket (ITM) ile Ukrayna'da 28-30 Mart'taki UITT Kiev Turizm Fuarı olacak.
TEK ÇATI ALTINDA
Antalya Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Davut Çetin de geçen yıl Antalya Valisi Münir Karaloğlu'nun önderliğinde Antalya'nın tanıtımı için tüm kurumların birlikte hareket ettiğini hatırlattı. Bu yıl da aynı birlikteliğin gösterilmesi gerektiğinin altını çizen Çetin, "Bu yıl turizmde kritik bir dönem. Yıllardır tek çatı altında tanıtım yapılması gerektiğini dile getirdik. Bu yıl bunu başarmamız gerekiyor. Güç birliği ile daha doğru ve güçlü bir tanıtım yapmalıyız" ifadelerini kullandı.
EN SON HABERLER
- 1 Antalya Open’da şampiyon belli oldu
- 2 İlk yarının karnesi
- 3 Maçta gözler Amılton’da olacak
- 4 HEDEF 3’TE 3 YAPMAK
- 5 Avrupa’da yaşam tecrübesi fırsatı
- 6 Sulama birlikleri güç birliği yaptı
- 7 Batık gemi parça parça çıkartılıyor
- 8 Taşıt kiralamada ceza yeniliği
- 9 Çiftçi gözünü göğe çevirdi
- 10 Hedef 7.5 milyon turist