Pazartesi 15.01.2018

Altınbeşik’e rağbet arttı

Eşsiz güzelliğiyle ziyaretçilerini büyüleyen İbradı’daki Altınbeşik mağarasına ilgi arttı. Mağarayı 2016’da 13 bin, geçen yıl 26 bin kişi ziyaret etti

ANTALYA'NIN İbradı ilçesinde doğal güzellikleriyle film platolarını andıran Altınbeşik Mağarası Milli Parkı'na gelen turist sayısı 2017'de önceki yıla göre iki kat artarak 26 bine yükseldi. Antalya Büyükşehir Belediyesi'nin (ABB) verilerine göre Altınbeşik Mağarası Milli Parkı'nı 2016 yılında 13 bin yerli ve yabancı turist ziyaret etti. 2017'de bu rakam, 26 bin civarına erişti, turist sayısı ikiye katlanmış oldu.
MARKA HALİNE GELECEK
ABB İbradı Koordinatörü Serdar Çavuşoğlu, Altınbeşik Mağarası'na gelen turist sayısındaki yüzde 100'lük artışın sevindirici olduğunu, tanıtımlarla bu sayıyı artırmayı planladıklarını söyledi. Yer yer 50 metreyi bulan derinlikteki gölde bot ve sandallarla gezinti yapılabildiğini belirten Çavuşoğlu, "Şimdi 2018'in daha ilk günleri olmasına rağmen mağaramıza ilgi oldukça fazla. Bu yılki hedefimiz 50 bin seviyesini aşmak. Bunun için Büyükşehir Belediyesi olarak çalışmalarımız aralıksız sürüyor. Altınbeşik'in, Antalya'nın markalarından biri olması için çaba harcıyoruz" dedi. Altınbeşik'in Türkiye'de birinci, dünyada ise üçüncü büyük yeraltı gölü mağarası olduğunu, bu bilginin dahi turizm hareketliliği anlamında bir cazibe unsuru taşıdığını belirten Çavuşoğlu, buraya gelen turistin, mevsimsel olarak yeniden geldiğini aktardı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.