Perşembe 25.01.2018

Karaloğlu’nun yatırım fırçası

Antalya Valisi Karaloğlu, yatırım yapmayan kurum müdürlerini uyardı, bütçelerinin tamamını kullanan kurumlara da teşekkür etti

Antalya Valisi Münir Karaloğlu, İl Koordinasyon Kurulu toplantısında 1 yıl boyunca hiç yatırım yapmayan kurumları uyardı. Yatırımcı kuruluşların ve mahalli idarelerin 2017 programında yer alan projelerin değerlendirildiği toplantıda konuşan Vali Karaloğlu, geçen yıl yatırımlar için tahsis edilen 3 milyar 771 milyon 366 bin 68 liralık ödeneğin 2 milyar 849 milyon 419 bin 867 lirasının harcandığını söyledi.
EN ÇOK YATIRIM ULAŞIMA
Projelerde parasal gerçekleşme oranının yüzde 75.6 olduğunu dile getiren Karaloğlu, "406 proje bitmiş, 366 proje devam ediyor. En çok ödenek 1 milyar 39 milyon lirayla ulaşıma, 422 milyon lirayla eğitime, 265 milyon lirayla da tarım sektörüne tahsis edilmiştir" diye konuştu.
TAMAMLAYIN
Karaloğlu, Alanya ve Finike başta olmak üzere bazı ilçe belediyelerinin yatırım harcamalarının çok az olduğunu belirterek, "Bazı kurumlarımız 2017'de yatırım harcamalarında sıfır çekmiş ama ödeneğini yüzde 100 harcayan kurumlarımız da var. Yatırımlara önem vereceğiz. Karayolları, ulaştırma, orman bölge müdürlüğümüz gibi yüzde 100, yüzde 95 harcama yapan kurumlarımıza teşekkür ediyorum" ifadesini kullandı. Vali Kalaroğlu, yatırım bütçesini hiç kullanmayan kurum yöneticilerini uyardı. Karaloğlu, bütçenin tamamını kullanmayan bir kurum yöneticisine de "Otur yavrum sıfır" diyerek espri yaptı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.