Cuma 20.07.2018
Son Güncelleme: Perşembe 19.07.2018

Türkiye Festivali hedef büyüttü

Moskova’da ilki geçen yıl düzenlenen Türkiye Festivali bu yıl ikinci kez gerçekleştirilecek

RUSYA'NIN başkenti Moskova'da ilki geçen yıl düzenlenen, bu yıl 9-11 Ağustos tarihleri arasında ikinci kez düzenlenecek olan Türkiye Festivali'nde hedef büyütüldü. İlk yılında Moskova'nın önemli çekim merkezlerinden Krasnaya Presnya Parkı'nda düzenlenen etkinliğe 150 binin üzerinde ziyaretçi katılmıştı. Bu yıl hedefin ziyaretçi sayısının 200 bini aşması olduğu açıklandı. Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın desteği ile düzenlenen organizasyona, sektörün en önemli aktörleri olan Türkiye Otelciler Federasyonu (TÜROFED), Akdeniz Turistik Otelciler Birliği (AKTOB), Türkiye Seyahat Acenteleri Birliği ile turizm kentlerinin valilikleri ve belediyeler de destek veriyor.
ÜST DÜZEY KATILIM
Geçen yıl düzenlenen etkinliğe, Antalya Valisi Münir Karaloğlu da katılarak destek vermişti. AKTOB Başkanı Erkan Yağcı, festivalin kamu-özel sektör ortaklığında yapılan ilk büyük organizasyon olmasına dikkat çekti. Yurtdışı fuarlarında tur operatörü ve acentelere yapılan tanıtıma da devam ettiklerini hatırlatan Yağcı, "Kentlerde halkla buluşmak gerekiyor. Festivaller gibi tüketiciyle direkt temas edilen etkinlikler çok olumlu. Etkinliğin diğer pazarlara da yayılması gerekiyor" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.