Giriş Tarihi: 3.6.2019

Gereksiz çağrılar 112’yi bıktırdı

Antalya'da Türkçe ve 3 yabancı dilde yardım çağrılarına cevap veren 112 Acil Çağrı Merkezi, 2018 yılında 2 milyon 163 bin 160 çağrı aldı. Yüzde 42'lik oranla 908 bin 527'sinin çağrılardan oluştuğunu vurgulayan Vali Yardımcısı Nurettin Ateş, gereksiz çağrıların personele ciddi iş kaybı yaşattığını, bunun ancak eğitimle ve cezalarla önlenebileceğini vurguladı. Ateş, gereksiz çağrıda bulunanlar hakkında Kabahatler Kanunu'na göre ceza kesildiğini belirtti.

YAŞAM MESELESİ
Gereksiz çağrıların verdiği zarara dikkati çeken Ateş, gereksiz bir çağrı alan personelin o an acil bir vaka çağrısına bakamadığını, bunun bir insanın yaşamına mal olabildiğini söyledi. Çağrı Merkezi'ne gelen yabancı dilde 5 bin 387 çağrının yüzde 32'sini de gereksiz çağrılar oluşturdu.
Bu yıl 16 milyon turist hedefleyen Antalya'da, huzurlu bir yaz dönemi için 112 Acil Çağrı Merkezi sezona hazır. En büyük sıkıntı ise gereksiz çağrılar

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.