Giriş Tarihi: 29.01.2020

Sosyal medya atağı

ANTALYA Ticaret ve Sanayi (ATSO) Odası Başkanı Davut Çetin, ATSO'nun ocak ayı meclis toplantısında turizmdeki son gelişmeleri değerlendirdi. 2020 turizm sezonu için çok iyimser olduklarını belirten Çetin, Almanya'da erken rezervasyonlarda Antalya'nın birinci destinasyon olmaya devam ettiğini, Rusya'ya uçak seferlerinde artışlar planlandığını kaydetti.
BÜYÜK YARIŞ VAR
Çetin, bu çağda yatırım yapılması gereken en önemli yerin dijital teknoloji olduğunu belirterek, dijital dünyada markalaşma eğitimleri ve danışmanlığı programına başlayacaklarını bildirdi. Bu programda dijital dönüşümü ve markalaşmayı birleştireceklerini vurgulayan Çetin, "Sosyal medya önemli bir ticaret platformudur, aynı zamanda veri ve analiz kaynağı haline gelmiştir. Artık şehirler ve şirketler sosyal medya tanıtımlarıyla yarışıyorlar. Turizmde fiyat ve gelir artırmak istiyorsak sosyal medyada daha üst sıralara gelmeliyiz" dedi.
DÖNÜŞÜM ŞART
Antalya ekonomisi verilerinin, ülke genelinden daha iyi olmaya devam ettiğini anlatan Çetin, Ekim ayı itibariyle 2019 yılında en yüksek kayıtlı istihdam artışını sağlayan ilin Antalya olduğunu söyledi. Konuşmasında deprem konusuna da değinen Çetin, şehir merkezinde ömrünü tamamlamış yapıların kapsamlı planla dönüştürülmesi gerektiğini vurguladı. Çetin, "Kentsel dönüşüm bir kazanç kapısı olarak görülmemelidir. Can güvenliği sağlanmalı, şehir estetiği gelişmeli, yeşil alan yaratılmalı, ulaşım rahatlatılmalıdır" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.