Çarşamba 04.03.2020

Patronlara emlak dersi

Yazar Yavuz Karaman Antalya’da işadamları ile ekonomi ve gayrimenkul alanındaki son gelişmeleri paylaştı, “Antalya bu potansiyeliyle İstanbul’u geride bırakır” dedi

ANTALYA'DA Konyaaltı Sanayici ve İş Adamları Derneği (KONYSİAD) tarafından ekonomi ve gayrimenkul üzerine bir söyleşi gerçekleştirildi. Söyleşiye Turkuvaz Medya Gayrimenkul Yazarı Yavuz Karaman ile Milliyet Gazetesi Ekonomi Müdürü Şükrü Andaç katıldı. İş adamlarının yoğun katılım gösterdiği söyleşide merak edilen sorular cevaplandı.
GÖSTERGELER OLUMLU
Yavuz Karaman, gayrimenkul sektörünün döviz, altın gibi yatırım araçların hepsinden daha fazla getirisi olduğunu ama son dönemde eski özelliğini yitirdiğini belirtti.
POTANSİYEL KULLANILMALI
Antalya'nın gayrümenkul açısından iyi bir noktada olduğunu belirten Karaman, çok daha iyi olabileceğini belirtti. Karaman, "Satışlarda 2015 yılından itibaren İstanbul, Ankara ve İzmir'den sonra en çok konutun satıldığı 4'ncu il pozisyonunda. Yabancıya satış noktasında ise İstanbul'dan sonra ikinci sırada. Bu rakamlar iyi ama yılda 15 milyon turistin geldiği bir şehirde bu rakam çok daha yüksek olabilir. Hatta İstanbul'u bile geçebilir" diye konuştu. Antalya'da kentsel dönüşüme ihtiyaç olduğunun altını çizen Karaman, "Miami ve Antalya arasında doğa ve güzellik olarak fark yok, fark tamamen gayrimenkul alanında" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.