Pazartesi 13.04.2020

Koronovirüs eritti

Koronavirüs salgınının futbolda yarattığı etki her geçen gün ağırlaşıyor. Kulüplerden sonra futbolcular da değer kaybetmeye başladı. Ancak bazı isimler ise tam aksine değerlerini artırmayı sürdürdü

Koronavirüs salgınının futbolda yarattığı etki her geçen gün ağırlaşıyor. Kulüplerin ve oyuncuların değerlerinin belirlenmesinde referans olarak kabul edilen 'Transfermarkt', takımlardan sonra futbolcularında kaybettiği değeri açıkladı.

NAZIM'IN FİYATI DÜŞTÜ
Fraport TAV Antalyaspor'da 24 futbolcunun
değerinde toplamda olarak 4 milyon 825 bin Euro erime yaşandı. Kırmızı beyazlılarda en yüksek kaybı Nazım Sangare yaşadı. Sezonun ikinci yarısının büyük bölümünü sakat olarak geçiren milli futbolcunun değeri, 2 milyon Euro'dan 1.6 milyon Euro'ya geriledi.

3 FUTBOLCU DEĞERLENDİ
Akreplerde sadece 3 futbolcu hanesine artı olarak katkı sağladı. Ferhat Kaplan ile birlikte Halil İbrahim Sevinç ve Bünyamin Balcı, toplamda 125 bin Euro değer kazandı.

EN DEĞERLİ DOĞUKAN
FTA Antalyaspor'da değişen değer sıralamasında zirve yine Doğukan Sinik'in oldu. Genç futbolcu, 200 bin Euro değer kaybetmesine karşın 1.8 milyon Euro ile kırmızı beyazlıların en pahalı futbolcusu oldu. Genç futbolcuyu 1.6 milyon Euro ile Nazım Sangare ve 1.2'şer milyon Euro ile Fedor Kudryashov, Adis Jahovic ve Gustavo Leschuk takip etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.