Giriş Tarihi: 27.8.2020

Anfaş fuar takvimi değişti

YAKLAŞIK 50 milyon euro ticaret hacmine sahip Antalya fuarları, koronavirüs salgını nedeniyle ikinci kez ertelendi. ANFAŞ, üçüncü kez değişikliğe gitmemesi halinde, 26-27 Ekim'de 'Antalya Turizm Fuarı'yla kapılarını açacak. Salgın sebebiyle mart ayı ortasında askıya alınan fuarların, normalleşme süreci nedeniyle 3 Eylül tarihinde başlayacağı açıklanmıştı. Ancak, tüm dünyada olduğu gibi Türkiye'de de vaka sayılarının artmasından dolayı Antalya Fuarcılık İşletme ve Yatırım A.Ş'de (ANFAŞ) fuar takviminde güncellemeye gitti.
BİR FUAR İPTAL EDİLDİ
ANFAŞ, iki ay önce olağanüstü bir durum olmaması halinde ilk fuarların 3-5 Eylül tarihlerinde 3. Yaş Sebze Meyve, Depolama, Ambalaj ve Lojistik ile 2. Kahvaltı Festivali (olarak yapılacağını duyurmuştu. Takvimi bir ay ileriye atan ANFAŞ, daha önce 16 olarak belirlenen fuar sayısını 15'e düşürürken, 2. Kahvaltı Festivali Fuarı'nı takvimden çıkardı.
8-9 MİLYON ZARAR
Fuarlar için tüm önlemlerini aldıklarını belirten ANFAŞ Başkanı Ali Bıdı, yüksekliği 14 metre olan 40 bin metrekarelik alanda fuarları gerçekleştireceklerini söyledi. Bundan sonra erteleme olmamasını ümit ettiğini ifade eden Bıdı, "Sadece biz değil, tüm Antalya mağdur oldu. Fuarlarda biz yüzde 15 kazanıyorsak, Antalya yüzde 85 kazanıyordu. Planlamalarımız, ödemelerimiz vardı. ANFAŞ'ın net kaybı 8-9 milyon lira" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.