Dijital tanıtım yatırımı
ATSO Antalya Dijital Hafıza Haritası adıyla Antalya’nın tarihi ve kültürel değerlerini mobil uygulamaya taşıdı. Dört dilde hizmet veren uygulama, serbest gezen turist sayısını artıracak
ONLINE TANITIM
Projenin tanıtımı, ATSO Başkanı Davut Çetin, yönetim kurulu üyeleri ve basın mensuplarının katıldığı online basın toplantısında yapıldı. Projenin hem turizme hem de kent kültürüne katkı yapacağını anlatan Çetin, "Antalya'nın deniz-kumgüneşten daha fazlasını sunan bir destinasyon olduğunu göstermeyi amaçlıyoruz" ifadelerini kullandı.
522 BİN LİRALIK PROJE
Bütçesi 522 bin TL olan projenin yüzde 75'inin Batı Akdeniz Kalkınma Ajansı, yüzde 25'inin ATSO tarafından karşılandığını belirten Davut Çetin, Rota Antalya mobil uygulamasının kullanıcılara kent merkezinde veya bölgede tema veya rota tercihi yaparak gezme ve keşfetme imkanı sunduğunu söyledi.
250 NOKTA VAR
İlk olarak 250 nokta ile başladıklarını, bu sayının her geçen gün artacağını söyleyen Çetin, "Ana ekranda ilk kısımda tarihi eserler, plajlar, inanç merkezleri, müzeler, antik kentler, mağaralar gibi birçok alt başlık yer alıyor. İlerleyen aşamalarda Antalya'nın gastronomi, eğlence, ticaret, spor yerleri ve imkanları da olabilir" şeklinde konuştu.
EN SON HABERLER
- 1 Antalya Open’da şampiyon belli oldu
- 2 İlk yarının karnesi
- 3 Maçta gözler Amılton’da olacak
- 4 HEDEF 3’TE 3 YAPMAK
- 5 Avrupa’da yaşam tecrübesi fırsatı
- 6 Sulama birlikleri güç birliği yaptı
- 7 Batık gemi parça parça çıkartılıyor
- 8 Taşıt kiralamada ceza yeniliği
- 9 Çiftçi gözünü göğe çevirdi
- 10 Hedef 7.5 milyon turist