Cumartesi 24.11.2012 00:00
Son Güncelleme: Perşembe 06.12.2012 11:29

2016'da Apple kampüsü geliyor!

Steve Jobs’ın en büyük planlarından bir tanesi, şirketin merkezinin bulunduğu California, Cupertino’da inşa edilecek Apple kampüsüydü. Uzay üssüne benzeyen tasarımıyla ABD’nin en modern tesislerinden biri olması beklenen kampüsün tamamlanmasının ertelenebileceği açıklandı.

Apple'ın tam 13 bin kişinin çalışması beklenen 27 bin 870 metrekarelik kampüsünün 2015'te tamamlanması planlanıyordu. Ekim 2011'de hayatını kaybeden Steve Jobs, kampüsün ömrü boyunca gerçekleştireceği en büyük projelerden biri olarak görüyordu.
ABD'nin en devasa tesislerinden biri olacak Campus-2'nin teklifi, 14 Kasım'da Cupertino belediyesine güncellenmiş bir tarihle sunuldu. Yeni teklife göre, 2014'ten önce inşasına başlanamayacağı ifade edilen tesisin 2015 yerine 2016'da tamamlanması düşünülüyor.
Bloomberg'ün verdiği bilgiye göre, şehir merkezinden uzak, ormanlık araziye kurulacak olan kampüsün çevrede oluşturacağı değişime yönelik rapor Haziran'a kadar hazırlanamayacak. Apple,her şeyin yolunda gitmesi halinde inşaatın en erken 2013'te başlayabileceğini belirtti.
Sunulan en son teklifte, Steve Jobs'ın 2011'de hazırladığı plandan fazla bir değişiklik bulunmadığı belirtildi. Ufak tefek bazı değişiklikler, birkaç ek park alanı yapılması, enerji şebekesi için ek bir bina inşa edilmesi gibi maddeleri kapsıyor. Apple, 2011'de inşa alanından çıkacak hafriyatın da başka bir alana taşınmaması şartını da kabul etmişti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.