Giriş Tarihi: 24.11.2012 11:36 Son Güncelleme: 26.11.2012 09:55

Deniz Kaprol takı takarken düşündürttü!

Code of Life/Yaşamın Şifresi adlı koleksiyon izleyenleri şaşırttı ve Antrepo :3 salonunda beklenenin ötesinde bir felsefe rüzgarı estirdi.

İstanbul Fashion Week 2012 kapsamında tek takı defilesini gerçekleştiren Deniz Kaprol, algılarımızda farklılıklar yaratarak takılarını bize sundu. Tersine yaşanan bir yaşam yolculuğunu sahneleyen Kaprol, varlığı anlamlandırmayı çalışırken ölümü ve doğumu seyircilere ters bir zaman algısında yansıtarak maddenin ötesinde bir gerçeklikle bizleri düşündürttü. Yaşamın gizem şifrelerini DNA'lar aracılığı ile çözmeye çalışan tasarımcı, adeta takıların DNA'larını bize yansıttı.

Sahne şovuna Kaprol'un başta çıkması, külotlu çorapların adeta DNA'lar gibi mankenleri sarması, geri geri sahneden çıkışlar, ve Hasan Özsüt'ün bestelerinde kaybolan bizlere maddenin önemsizliği hatırlatılırken, bir diğer yandan da takıların belki de en kalıcı giysiler olduğunu kazıdık aklımıza.
Hem tek takı defilesi oluşu hem de ilgi çekiciliği ve defilenin sonunda gösterilen Fashion TV sponsorluğunda çekilen kısa film ile adından uzun zaman bahsettireceğe benzeyen Deniz Kaprol'un farklı bir işe imza attığı şüphesiz. Koleksiyonu afterparty ve Kaprol'un internet sitesinden satın almak mümkün.

Haber:Deniz Bağrıaçık

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.