Pazartesi 26.11.2012 00:00
Son Güncelleme: Çarşamba 28.11.2012 11:31

Söz 90’lılarda…

Eğlence trendlerini artık 90’lılar belirliyor.

Daha doğrusu onlar trendin ta kendisi. Asi ve özgürler, bilgiye hakim oldukları için öz güvenleri de tavan. Sizin için 90'lıların kodlarını çözdük.
Eğlence hayatından beklentileri
Eğlence hayatından beklentileri dans etmek ve eğlenmek. Çok çabuk tükettikleri için yenilik avcıları şeklindeler. Taze eğlence fikirlerine açıklar. Bir önceki kuşağa kıyasla daha çok alkol tüketiyorlar. Locanın önemi gün geçtikçe bitiyor. Bir gün Ulus 29'da locada eğlenip ertesi gün Taksim'de farklı müzik çalan başka bir yerde takılabiliyorlar. İşletmeciler açısından 90'lılar müdavim listesinde yer almıyor. Downtown İstanbul'u yani Karaköy bölgesini çok seviyorlar, orada açılan birçok yeni mekan onlar için tasarlanmış adeta.
İmajları ve ilişkileri
İmajlarını çok önemsiyorlar, onlar için doğru imaj fit olmak. Kendi tarzı olan herkese saygı duyuyorlar. Erkekler "tarz bir kız"la flörtleşmeyi tercih ediyor. Eskiden güzel ve seksi kızlar iş yapıyordu, şimdilerde bu kızların devri kapandı. Flört onlar için çok kolay. Flört etmek istedikleri zaman beğendikleri kişiye ping atarak, poke'layarak ya da bbm'e ekleyip Instagram'daki resmini like ederek harekete geçiyorlar. Geriye kalan dans edip eğlenmek. Bir erkeğe körü körüne bağlanmak "out", çünkü kızların kendilerinin farkında olduğu bu dönemde ilişkilere eşitlik geldi. Salya sümük aşk hikayeleri 90'lılarda yok.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.