Cuma 21.12.2012 00:00

Kış lastiği tükendi

İstanbul’da etkili olan kar yağışı ile stoklarda lastik kalmadığı belirtildi.

İstanbul'da etkili olan kar yağışı ile birlikte kış lastiğine talep artarken, stoklarda lastik kalmadığı belirtildi. Ticari araçlara zorunlu hale getirilen kış lastiğine olan talep, kar yağışı ile birlikte ikiye katlandı. İstanbul'da dün kent genelinde 344 kaza meydana geldiği belirtilirken, kazalardan bir çoğunun kış lastiği kullanılmamasından kaynaklandığı belirtildi.

Yollardaki kar birikintileri nedeniyle büyük zorluk yaşayan sürücüler, bugün soluğu lastikçilerde aldı. Ancak stoklardaki lastiklerin tükenmesi nedeniyle sürücüler kötü bir sürprizle karşılaştı.

Lastik satıcısı Yunus Karaoğulluları, bazı ebatlardaki kar lastiklerinin tükendiğini belirterek, "Küçük ebatlarda bulunabilirlik sıkıntısı çekiyoruz. Bazı ebatlar şu anda stoklarımızda yok. Kar yağdığı zaman bir yığılma oluyor.

Onun haricince gelen giden olmadığı için son dakika golü yiyoruz. Günde 200 adete yakın satılıyor. Kar yağmasıyla birlikte satışlar yükseldi" dedi. Birkaç yeri dolaştıktan sonra lastik bulabildiğini belirten bir sürücü ise, "Çok zor buldum. Bir sürü yere baktım. Burada buldum. Birkaç yere sorduk yoktu. Emniyetimiz için bulduk taktık" diye konuştu.

Başka bir sürücü ise kış lastiği taktırabilmek için sabahtan beri sırada beklediğini belirterek, "Bayağı aradık, bulamadık. Stoklar tükenmiş, ya da önceden rezerve edilmiş. Sabahtan beri sırada bekliyorum" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.