Pazartesi 24.12.2012 00:00
Son Güncelleme: Pazartesi 24.12.2012 11:17

Facebook'tan yenilik

Facebook mobil uygulamalara bir yenisi daha eklendi.

Facebook'un sadece mobil cihazlarda kullanılabilecek yeni uygulamasıyla mesajın karşı tarafta kaç saniye görülebileceğine, gönderen karar verecek. Böylece bilimkurgu filmlerindeki "Bu mesaj okunduktan sonra kendi kendini imha edecektir." sözü gerçek olacak.

Facebook, yeni uygulaması "Poke"u iOS cihazları için sundu. Uygulamanın bir diğer sürprizi ise Facebook CEO'su Marc Zuckerberg'in sesiyle karşılalacak olmanız. Poke geldiğinde Zuckerberg sizi kendi sesinden 2 saniyelik bir 'Poke' kelimesiyle uyarıyor.

Facebook, uygulama ile 2004'den beri Facebook'da bulunan "dürtme" işlevini öne çıkarıyor. Bunun yanında geçtiğimiz günlerde dedikodusu yapılan "kendiliğinden silinen mesajlar", Poke uygulamasında yer alıyor. Peki bu uygulama nasıl çalışıyor?

"Poke uygulamasıyla Facebook arkadaşlarınızı dürtebilir, onlara mesaj, fotoğraf veya video gönderebilir, istediğiniz şeyi çok kolay bir şekilde paylaşabilirsiniz. Sadece bir arkadaşınızı dürtebilir veya birden çok arkadaşınızı aynı anda dürtebilirsiniz. Gönderdiğiniz her mesaj, belirlediğiniz süreden sonra otomatik olarak silinir; 1, 3, 5 veya 10 saniye sonra. Süre bittiğinde mesaj, uygulamadan yok olur."

Poke uygulaması, şu an sadece iPhone ve iPad gibi iOS cihazlarına sunuluyor. Android ve diğer platformlara ne zaman geleceğiyle ilgili herhangi bir bilgi şimdilik mevcut değil.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.