Salı 25.12.2012 00:00
Son Güncelleme: Salı 25.12.2012 14:23

Medya Mahallesi toz duman

CNN Türk'te yayınlanan Medya Mahallesi çarpıtma ve manipülasyonda zirve yapan o haberi masaya yatırdı.

CNN Türk ekranında yayınlanan Akif Beki ile Ayşenur Arslan'ın sunduğu Medya Mahallesi'nde bugün ibretlik bir "çarpıtma ve manipülasyon vakası" ele alındı.

Aksiyon dergisinin son sayısında İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin ile bir röportaj yapılmıştı. Bu röportajdan söz edilen programda Şahin'in sözlerinden yola çıkılıp nasıl bir başlık "uydurulduğu" gözler önüne serildi.

Röportajı "İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin: Özal dışarıdan müdahaleyle öldürüldü" başlığı ile veren Aksiyon dergisi incelendiğinde başlıkta verilen cümlenin aslında röportajda yer almadığı görülüyor. Medya Mahallesi'nin sunucusu Ayşenur Arslan program sırasında şu ifadeyi kullandı "Bakan Şahin'in 'Zehir var ama zehirlenme yok' şeklinde ilk anda mantığı zorlayan değerlendirme var ama bu nihayet tıbbi bir konudur, yani tıp ilminin açıklayacağı bir husustur. Biz kendimiz temel mantık kurallarıyla bazen her şeyi tam değerlendiremeyebiliriz. Yani zehir var, zehirlenme yok; çok tatminkâr gelmiyor. Ama gene biliyoruz ki sağlıklı her insanın vücudunda her zaman belli bir düzeyde zehir var. Şimdi bunu bilmeden o rapor ilk anda yadırganan bir rapor oldu." Arslan'ın ardından söz alan Akif Beki ise "Aslında Bakan Şahin başlığın tam tersini söylüyor" ifadesini kullandı.
Medya Mahallesi'nde yaşananları izlemek için tıklayın.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.