Giriş Tarihi: 1.1.2013 21:04 Son Güncelleme: 1.1.2013 21:05

2013 Yılbaşı Tatili için doodle

2013 Yılbaşı Tatili Google’ın 2013’e ait ilk doodle’ı. 31 Aralık’ta 2013 Yılbaşı doodle'ı yayınlayan Google bugün de 2013 Yılbaşı Tatili için doodle yayınladı.

Google, 2013 Yılbaşı Tatili konseptli özel bir tasarımla bugün ziyaretçilerini karşılıyor.
Bir tarafta masayı toplayan Google üyeleri diğer yanda kutlamadan kalan çöpleri süpürüyor. Google'ın G harfi ise yeni yılın ilk günü 1 Ocak'ta güneşin doğuşunu pencereden seyrediyor.
Google'ın 2013 yılbaşı tatili doodle'ında dikkati çeken en ilginç detay ise masaüstü bilgisayar başında oturan düşünen adam figürü. 2013 Yılbaşı Tatili Doodle'ı detaylı incelendiğinde Google'ın 6 harfinin her biri dağınıklığını toplamakla meşgul.

Peki 2013'te ne kadar resmi tatil var?

2013 Yılbaşı Tatili olan; 1 Ocak 2013 Salı günü bütün okullar ve devlet daireleri resmi tatil yapacak. Peki 2013'te kaç gün resmi tatil var? İşte cevabı...
Yılbaşı: 1 Ocak- Salı 1 gün
23 Nisan Ulusal Egemenlik Çocuk Bayramı: 23 Nisan - Salı 1 gün
Emek ve Dayanışma Günü: 1 Mayıs Çarşamba - 1 gün
Atatürk'ü Anma ve Spor Bayramı: 19 Mayıs Pazar - 1 gün
Ramazan Bayramı: Arefe 7 Ağustos Çarşamba yarım gün, Bayram 8-9-10 Ağustos Perşembe, Cuma, Cumartesi
Zafer Bayramı: 30 Ağustos Salı - 1 Gün
Kurban Bayramı: Arefe 14 Ekim Pazartesi yarım gün, Bayram 15-16-17-18 Ekim Salı, Çarşamba, Perşembe,Cuma
Cumhuriyet Bayramı: 28 Ekim yarım, 29 Ekim tam gün

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.