Salı 08.01.2013 00:00
Son Güncelleme: Salı 08.01.2013 08:59

Kim bu hipster’lar ?

Şehrin yeni salgını hipster olmak!

Aslına bakarsan 40'lardan kalma bir akım şimdilerde gençliğin yeni silahı… Camsız kemik çerçeveli, skinny pantolonlu, gömleği son düğmesine kadar ilikli, hafif beyefendilikten çalma, biraz da "nerd"lük esintisi taşıyan gençler… Ben nasıl olurum, diye düşünme. İşte ipuçları…

Açlıkla terbiye olup metro, otobüs, tramvay yolu yürüyeceksin, zayıf kalacaksın.

Cebindeki parayı renkli pantolonlara yatırıp vücudunu sarıp sarmalayacaksın.

Birkaç hafta sakal bırak, sonra hafif şekillendir. ? Her şeyi sakin bir ruh hali ile reddet.

Vintage mağazalar artık hemen her yerde. Alakalı alakasız ne var ne yok al.

Unutma hipster'lar için vintage mücevher değerinde.

Kızlar mutlaka tütün sarmayı öğrenin.

Gece kulübünde sohbet esnasında erkeğinizin gözüne değil, tütününe odaklanın. Artık Küba tütünü saran kadın misali havalısınız.

Kareli gömlek ve bere şart.

Bir hipster teknolojiden uzak yaşamamalı. En son model bir cep telefonu edin.

Artık espadriller bir tek yazın değil, kışın da her yerde. Hem de en ucuzundan en pahalısına… Her şekilde, her modelde mutlaka olmalı.

Dedenize ait bir aksesuar kullan, ve bu aksesuarın bilinmeyen tarihi ile bol bol hava at.

"Garden State", "Eternal Sunshine of the Spotless Mind", ve "Once"ı mutlaka izle.

Adı sanı duyulmamış indie müzik gruplarını dinle.

Bu arada unutma, en yakın arkadaşın garip giyimli blogger'lar olmalı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.