Perşembe 17.01.2013 00:00
Son Güncelleme: Perşembe 17.01.2013 00:17

TV almadan önce!

2013'te televizyonda değişen 7 önemli gelişme
> Bulutu televizyonlar da sevdi
Bulut teknolojisi hızlı internet bağlantısının girdiği her cihazda kayıt aletlerini öldürdü. DVD Blue-Ray ölüyor. Yaşasın bulut seven TV
> 4K yani ultra HD televizyon
Ekran çözünürlüğü öylesine arttı ki, televizyonlar Ultra HD adını verdiğimiz kalitede görünleri izlmeye başlıyoruz. Büyük ekran daha yüksek fiyat.
> Çoklu ekran (Multi View)
Evde şunu izleyelim kavgaları bitirecek kadar iddialı. Doğru olup olmadığını zaman gösterecek. Siz iki kaynaktan yayın alın mutluluk garanti.
> Organik ekran geri döndü: OLED
Yıllardır fuarlarda numunelik bulunan OLED ekranlar artık sonunda ciddiye almaya değer boyutlarda sergilenmeye başladı. Şimdi o başlığı
hakkettiler: OLED TV geliyor!
> Akıllı ekran yenilendi
YouTube, Facebook, Skype veya Twitter artık sıradan bilgisayar, tablet ya da akıllı telefon uygulamaları olmaktan çıktı, televizyonun parçası oldu.
> Kişiselleşen televizyon karşımızda
Akıllı teknolojilerin bir araya gelmesi, izleyicinin beğenilerini kaydeden ve yüz tanıyarak onun sevdiği içeriği ekrana getiren kişisel TV hazır.
> Çok çekirdek işlemci modası TV'lerde
Geçtiğimiz yıl akıllı telefonlar çekirdekli işlemci yarışına girmişti.
Şimdi televizyonlar da bu modaya kendini 4 çekirdekli yeni modellerle hazırlanıyor.

Timur Sırt

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.