Cuma 18.01.2013 00:00
Son Güncelleme: Cuma 18.01.2013 19:26

Dijital Medya Buluşmaları

Uğur Şeker Dijital Medya Buluşmaları'nın ilki için Turkuvaz Medya'daydı.

Turkuvaz Medya Grubu 18 Ocak Cuma günü Dijital Medya Buluşmaları'nın ilkini gerçekleştirdi. Barbaros Bulvarı'ındaki Yazılı Medya binasının 10'uncu katında gerçekleştirilen dijital medya buluşmasında Digital Bureau Istanbul ortağı ve Genel Müdürü Uğur Şeker de katıldı.

Turkuvaz Medya Grubu'nun üst düzey yöneticilerinin katıldığı toplantıda Uğur Şeker Türkiye ve dünyadaki dijital medya sektörünü değerlendirdiği sunumu paylaştı .

Dijitalin yükselişi
Denizbank, TTNET, Ziraat Bankasi, Hyundai, Volvo, Kaynak Holding gibi firmalara dijital satin alma ve planlama hizmeti veren DBI Ajans Genel Müdürü Uğur Şeker'in sunumunda dijital reklam harcamalarının Türkiye'de ne zaman basılı medyayı yakalayacağından, sektör büyüme hızlarına display, video, search, mobil, proje ve sosyal medya dağılımına söktörün önemli konuları masaya yatırıldı.

Toplantının ana başlıkları şöyleydi:
- Reklam verenlerin dijital kullanim talepleri ağırlıklı neleri oluşturmakta?
- Media Plan mix'i içinde dijitalin kullanımı nasıl organize oluyor?
- Performans, real time biding
- Dijital reklamlardaperformans analizinin gerçekten sağlıklı veri midir?

Aktuel.com.tr'nin de parçası olduğu Turkuvaz Medya'nın Dijital Buluşmaları devam edecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.