Giriş Tarihi: 23.1.2013 14:11

Kit Kat’tan online'a savaş açtı

Nestle Kit Kat Hollanda’da yürüttüğü açıkhava kampanyasında online alışkanlıklara başkaldırıyor.

İnsanların sürekli online yaşadıkları günümüzde Kit Kat bu alışkanlığı dert edinmiş. "Şimdi biraz mola vakti" diyen marka 'Free No-WiFi Zone' adını verdiği açıkhava kampanyasında 5 metrelik alanda tüm kablosuz ağ bağlantısı işaretlerini kaldırarak, insanlara iş maillerinden veya el oyalayan online meşguliyetlerden kaçabilecekleri bir alan yaratmış. Bu başkaldırıdaki amaç ise gayet iyi niyetli: Açık havada biraz sohbet, belki biraz gazete, dergi, kitap karıştırma fırsatı… Ha bir de tabii biraz Kit Kat atıştırmaca…

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.