Salı 05.02.2013 00:00

Akıllı televizyonlar ne işe yarar?

Kullanıcıların akıllı televizyonlarıyla facebook ve youtube'a girmedikleri ortaya çıktı.

Telefon pazarının ardından en yoğun rekabetin yaşandığı akıllı televizyon sektöründe üreticiler birbiri ardına yeni oyuncaklarını satışa sunuyor.
Temelde internete bağlanan ve kullanıcıların interaktif olarak görüntüye ulaşabilmesini sağlayan akıllı TV'lerde kullanıcılar daha çok Twitter ve LinkedIn hesaplarına giriyor. Ancak iş Facebook'a geldiğinde kullanıcıların birçoğu televizyonlarından Facebook hesabına girmeyi tercih etmiyor ve bu anlamda Facebook televizyonların trafiğinden Twitter kadar faydalanamıyor.
Bir diğer önemli nokta ise YouTube kullanımı ile ilgili. Akıllı televizyonlarıyla Netflix ve Hulu Plus gibi video sitelerine sık sık giren tüketiciler dünyanın en büyük video platformu YouTube'a hiç ilgi göstermiyor ve YouTube kullanımı son derece düşük. Kullanıcılar müzik dinlemek istediğinde Pandora gibi servisleri tercih ediyor.
Sonuç olarak kullanıcılar akıllı televizyonlarıyla ne Facebook'a giriyor, ne YouTube'tan video izliyor, ne kitap okuyor, ne de internet üzerinde sörf yapıyor

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.