Salı 05.03.2013 00:00
Son Güncelleme: Salı 05.03.2013 09:11

Ne olacak futbolun hali?

Herkes futbolun artık eski tadı vermediğini söylüyor. Klişeye dönüşen bu tezin peşinde bir dizi aklı başında röportaj yaptık.

Futbol ürün olarak ömrünü tamamladı mı? Sanki hep varmış gibi ve hiç bitmeyecek bir heyecan fırtınası gibi gelen "futbol" yoksa hasta mı? Değişmeyen kurallar, şike, bahis, doping, sıkıcı modern futbol, gelişkin antrenman tekniklerinin yaratıcılığa alan bırakmaması gibi futbolun iç sıkıntıları kadar değişen, dijitalleşen dünyanın boş zaman savaşında futboldan daha heyecanlı oyuncaklar üretmesi gibi faktörler futbolu öldürüyor mu? Tüm bu uzun ve sıkıcı cümlelerin özeti olarak: Futbol kitleler üzerindeki hâkimiyetini kaybetme ile karşı karşıya diyebilir miyiz? Aktuel.com.tr olarak bu sorunun peşinde uzun bir degaj yaptık...

Yiğiter Uluğ, Bülent Timurlenk, Fuat Akdağ ve Uğur Vardan'la yaptığımız röportaj dizisinde birçok sorunun yanıtını aradık. Türk futbolunun dar alanına sıkışıp kalmadan geniş açıdan ve yakın ve uzak geleceğine bakmaya çalıştık. Futbola bakışınızda küçük bir sapma yaratırsak ne mutlu bize...
İŞTE EN ÇOK OKUNAN RÖPORTAJLARIN AYRINTILARI
BÜLENT TİMURLENK: TÜRK FUTBOLUNUN EN BÜYÜK PROBLEMİ
YİĞİTER ULUĞ: HAKEM HATALARINI TELAFİ EDECEK TEKNOLOJİ MEVCUT
UĞUR VARDAN: FUTBOLDA ADALET EKSİK
FUAT AKDAĞ: TÜRK FUTBOLU DÜNYA ÇAPINDA DEĞER KAZANACAK!
Marilla Erçik / Aktuel.com.tr

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.