Pazartesi 25.03.2013 00:00
Son Güncelleme: Pazartesi 25.03.2013 17:12

Zirve’de büyük buluşma

Reklam ve Pazarlama Zirvesi’nin dördüncü büyük buluşması Çalık Holding'in sponsorluğunda gerçekleşiyor. İşletme Kulübü’nden Reklam Pazarlama Ekip Şefi Mehmet Karaca ile zirvenin ayrıntılarını konuştuk.

* İşletme Ekonomi Kulübünden bahseder misiniz?
Sadece İşletme Kulübü, 1968 yılında Beyazıt'ta öğrenime başlayan İşletme Fakültesi 1983 yılında Rumeli Hisarüstü'ne taşınmış ve 1989 yılında ise Avcılar Kampüsü'ndeki bugünkü binasına gelmiştir. İşletme Kulübü; İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi bünyesinde Hisarüstü kampüsünde "İşletme Kolu" adı altında faaliyetlerine başlamıştır ve 1989 yılından itibaren de "İşletme Kulübü" adı altında Avcılar Kampüsü'nde organizasyonlarını devam ettirmektedir.
İşletme Kulübü'nün temel amacı; derslerde öğrenilen teorik eğitimin pratiğe dökülmesini sağlamak, İşletme Fakültesi öğrencilerinin kariyerlerine yön vermeleri esasında onlara yol göstermek, okul ve iş hayatına farklı açılardan bakabilmelerine yardımcı olmaktır.

* Reklam ve Pazarlama Zirvesi'ni ne kadar zamandır siz gerçekleştiriyorsunuz?
Reklam Pazarlama Zirvesi kulübümüzün 2010 yılından beri yaptığı bir organizasyondur.

* Bu sene olacak zirvede gelenleri neler bekliyor?
Bu seneki zirvede gelen kişiler en başta reklam ve pazarlamanın ne olduğunu öğreneceklerdir. Pazarlamanın geçirdiği evreleri ve şimdi geldiği noktayı, pazarlama stratejilerini, reklamın bu sektörde nerede konumlandığını ve önemini, interaktif pazarlamayı, sektörlere göre pazarlama faaliyetlerini ve spor pazarlamasını öğrenecekler. Yani komple konuların öğrenileceği ve sektörde bunların nasıl uygulandığının görüleceği çok kapsamlı bir organizasyon olacaktır. Bunların yanında üç büyük takımımızdan çekilişle forma dağıtımı, staj imkânları, indirimler ve çeşitli çekilişler gelen konuklarımızın elde edebileceği diğer ayrıcalıklardır.
* Zirvenin içeriğinde çok heyecanlı bölümler var ancak Spor Pazarlaması dikkatimizi çekti? Çok önemli olan bu konuda konuşmacılar kimler olacak gibi biraz detay verebilir misiniz?
Spor pazarlamasında GS Mağazacılık ve Perakende A.Ş. Genel Müdürü Sn. Nurettin Kantarelli, Fenerbahçe Spor Ürünleri San. ve Tic. A.Ş. Genel Koordinatörü Sn. Aydın Kirman ve Beşiktaş JK Spor Ürünleri San. ve Tic. A.Ş. Genel Müdürü Sn. Harun Özdemir bizlerle birlikte olacaktır.
Nurettin Kantarelli eski Mavi Jeans Ceo'su ve "Çok mu çok oluyoruz" sloganının mimarıdır. Pazarlama sektöründeki bilgisi ve tecrübesi ile çok önemli konuklarımızdan bir tanesidir. Aynı şekilde Aydın Kirman Eren Perakende altında Lacoste markasının pazarlama müdürlüğünü yapmıştır. Kendisi 34 senedir perakende sektöründe çalışmakta ve bu sektörde çok duayen isimlerden birisi konumundadır. Harun Özdemir İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi mezunudur. Rumeli Holding'te uzun seneler çalıştıktan sonra 2004 senesinde Beşiktaş JK Ürün Planlama ve Satış Organizasyonu Sorumlusu olarak göreve başladıktan sonra 2007 yılında pazarlama müdürü 2013 yılında ise Genel Müdürlüğe yükselmiştir.


Ferhat Er
@frhter

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.