Cuma 07.06.2013 00:00
Son Güncelleme: Cuma 07.06.2013 20:05

Bilderberg toplantılarının ilginç kuralları

Bilderberg toplantıları, 1954 yılında başlamış, dünyanın önde gelen işadamlarıyla siyasetçileri, büyük gizlilik içinde yürütülen bu toplantılarda dünyanın geleceğini tartışmıştı. Katılımcıların dünyanın gizli yöneticileri olduğu ileri sürülmüştü.

İşte bu gizemli toplantının kuralları
- Toplantıya kimin davet edileceğine Kulüp'ün yönetim kurulu karar veriyor.
- Konukların gazetecilere röportaj vermesi kesinlikle yasak.
- Katılımcılar toplantıların düzenleneceği otele konferanstan üç ya da dört gün önce geliyor. CIA ve yerel gizli servis ajanları listede olmayanların otele yaklaşmasına izin vermiyor.
- Konukların eşleriyle gelmeleri yasak. Korumalar da konferansa giremiyor ve yemeklerini ayrı salonlarda yiyorlar.
- Oturma düzeni harf sırasına göre dönüşümlü.
- Otelin yerleşimini gösteren tüm çizimler gizli. Personelin geçmişleri ve politik eğilimleri kontrol ediliyor. Seçkinler kendi personelini beraberinde getiriyor.
- Ev sahipliği yapan hükümet de katılımcıların tüm güvenlik önlemlerini alıyor; askeri korumanın, gizli servisin, ulusal ve yerel polisin varlığından doğacak her türlü masrafı üstleniyor.
- Katılımcılar ev sahibi ülkenin yerleşik kurallarına ve düzenlemelerine uymak zorunda değil; gümrükten geçmiyorlar, pasaport bulundurma mecburiyetleri yok.
- Konaklama bedelleri Bilderberg tarafından karşılanıyor. Telefon, oda servisi ve çamaşırhane faturaları katılımcılara ait.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.