Çarşamba 12.06.2013 00:00

Galatasaray nasıl bölündü?

Taraftar grupları, Gezi Parkı eylemcileriyle birleşirken, kendi içlerinde bölünmenin önüne geçemedi. Bundan en büyük darbeyi de Galatasaray aldı…

Galatasaray'ın taraftar grupları, 'UltrAslan' ve 'Tek Yumruk'un, Gezi Parkı eylemlerinde farklı tutum izlemesi, takımı ikiye böldü. Bölünmenin fitilini ise, olaylar sürerken UltrAslan'dan gelen şu açıklama ateşlemişti:

"… doğayı koruma adına gösterilen bu sivil direnişe münferit olarak katılan binlerce taraftarımız desteğini sürdürmüştür. Sonraki günlerde Gezi Parkı'nda doğa adına eylemini sürdürenlerin yanı sıra maalesef "parkın sınırları dışına çıktığınızda" siyasi eylemlerin de oluşturulmaya başlandığını herkes gibi bizlerde üzüntüyle izledik. Olayların siyasi bir noktaya taşınmak istenmesini ve bazı kesimlerin sahiplenmeye çalışmasını kabul etmemiz mümkün değildir.

Günlerce hiçbir koşul gözetmeksizin Taksim Gezi Parkı adına hassasiyetlerini gösterenlere saygımız sonsuzdur. Şunu bir defa daha ifade etmekte fayda görüyoruz. ultrAslan Bağımsız Taraftar Oluşumu olarak Gezi Parkına destek verirken kimseden icazet almadığımız gibi bugün orada olmamak içinde kimseden telkin almadık, almayız!"

GS taraftarları arasında tepkiyle karşılanan açıklamanın ardından UltraAslan'dan, 'Tek Yumruk'a geçişler yaşandı. UltrAslan'a tepki gösterenler yalnızca kendi taraftarları da değildi; grup, sosyal medya üzerinden de yoğun eleştiri bombardımanına tutuldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.