Salı 16.07.2013 00:00
Son Güncelleme: Salı 16.07.2013 13:48

CNN ile Bülent Arınç ne görüştü?

Türkiye'den gelen taleple 2 Temmuz'da basın yayından sorumlu Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç'la CNN arasında bir görüşme gerçekleşti...

Star gazetesi yazarı Mustafa Kartoğlu, bugünkü yazısında CNN ile Bülent Arınç arasındaki görüşmeyi kaleme aldı. Kartoğlu'na göre CNN görüşmede, 'Türkiye'nin kaygılarını dikkate alacağız' taahhüdünde bulundu.

İşte o yazının bir bölümü:

"17 Haziran pazartesi günü şirketin Atlanta'daki merkezinde Erdoğan'ın tepkisine neden olan Türkiye yayınlarıyla ilgili çalışma başlatılması kararı alındı. Yayınlar gözden geçirildi, Türk medyasında yer alan hükümetin eleştirileri toplandı… Ve bir yayın temsilcisinin Türkiye'ye giderek hükümet yetkilileriyle bizzat görüşmesinin daha yararlı olacağına karar verildi.

Randevu, basın yayından sorumlu Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç'tan istendi. Arınç, Başbakan Erdoğan'ı bilgilendirdikten sonra Basın Yayın Enformasyon'a talimat vererek, CNN International'ın Gezi yayınları dosyası hazırlattı. 28 Haziran günü randevu günü Atlanta'ya bildirildi. 2 Temmuz pazartesi günü, CNN International'ın Kıdemli Başkan Yardımcısı Parisa Khosravi, Başbakanlık'a gelerek Arınç'la 1.5 saat süren bir görüşme yaptı. 24 yılda CNN International Kıdemli Başkan Yardımcılığına yükselen Parisa Khosravi, bugün dünya çapında 200'den fazla büro ve ortaklığı yönetiyor. Bu konumu nedeniyle toplantıda 'söz sakınılmadı.'

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.