Pazar 21.07.2013 00:00
Son Güncelleme: Pazar 21.07.2013 17:09

Türkiye yıkılıyor!

Kentsel dönüşümle birlikte öne çıkan yıkım sektöründe neler oluyor? Türkiye’yi yıkan MTKA’nın Genel Müdürü Mehmet Ali Bulut, yıkım ekonomisini Baret Dergisi’ne anlattı.

İnşaat dünyasının önde gelen dergilerinden Baret yeni sayısında ilginç bir konuyu kapağına taşıdı. Önceki sayılarında birbirinden farklı konut projelerine ve inşaat sektöründeki gelişmelere yer veren Baret, son sayısında kentsel dönüşümle birlikte öne çıkan yıkım sektörünü ele aldı.

Türkiye genelinde yıkım projelerine imza atan MTKA Genel Müdürü Mehmet Ali Bulut, kentsel dönüşümle birlikte yıkım sektörünün öneminin daha da arttığına dikkat çekti:"Kentsel dönüşüm kapsamında ilk yıkımlar kamu binalarıyla başladı. Kentsel dönüşüm halka iyi anlatılmalıydı. Bu da oldu. Vatandaş artık gönüllü olarak kentsel dönüşüme katılıyor. Kenntsel dönüşüm projelerinin ekonomiye büyük katkısı var. Kentsel dönüşüm yirmi yıl sürecek. Bu da ekonominin yirmi yıl canlı olması demek. İnşaat sektörü lokomatif bir sektör. Biz de yıkım firması olarak bu dönüşümde aktif rol alıyoruz."

Çiğdem Men yönetimindeki Baret'in yeni sayısında İstanbul, Ankara, İzmir ve Adana'da satışa sunulan konut ve ofis projelerine yer veriliyor. Emlak sektöründe yatırımıcının yüzünü gülderecek projelere dikkat çekiliyor. Bu arada, Ekim ayında Antalya'da düzenlenecek yapı fuarınan hazırlıkları da Baret'in ele aldığı konular arasında..

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.